Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

da.rock

18. 5. 2009 19:01
Dobře míněná rada

ale obávám se, že zbytečná. Krize totiž není jen naší českou záležistostí, ale celosvětovou a podezírat obchodníky v zahraničí, že svoji práci dělají špatně, je poněkud naivní. To, co vy tady radíte, mají oni v malíku. A přece jsou v recesi stejně jako my. Takže problém bude asi poněkud hlubší podstaty.

0 0
možnosti

medvěd brtník

18. 5. 2009 18:16
Děkuji za pozitivní text, už toho skuhrání

bylo na netu dost. Děkuji za zjištění, že mnozí obchodníci byli úspěšní, když se zboží prodávalo samo. Často jsem si přála, aby krize trochu protřídila řady těch rádobyobchodníků, kteří se neuměli ani chovat, natož něco prodat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 9,70
  • Průměrná čtenost 1187x
Český podnikatel a kybernetik, ambasador České manažerské asociace, majitel konzultační společnosti zaměřené na interim management a consulting v oblasti transformace korporací, majitel firmy v oboru přesného strojírenství. 

Absolvent VUT v Brně obor Technická kybernetika/Umělá inteligence, University M.Kopernika v Toruni v oboru Mezinárodní marketing management a Dominican University v Chicagu s titulem MBA. V roce 2010 byl jmenován předsedou představenstva evropské poradenské skupiny Allied Consultants Europe e.V., působil jako transformační manažer v globálních korporacích GCE Group nebo VÍTKOVICE MACHINERY GROUP. Držitel ocenění v soutěži Marketér roku 2011 a 2012, Manažer roku 2012 v kategorii firem do 50 zaměstnanců. V roce 2013 převzal Cenu hejtmana Moravskoslezského kraje za společenskou odpovědnost.